TERMENI ȘI CONDIȚII

Introducere

Folosirea, vizitarea și cumpărarea produselor de pe site-ul www.peloro.ro, implică acceptarea în totalitate a termenilor și condițiilor sub care sunt furnizate aceste servicii. Termenii și condițiile acestor servicii pot fi schimbate în orice moment de către vânzător, fără notificarea prealabilă a utilizatorului cu respectarea legislației în vigoare. Termenii și condițiile vor fi publicați permanent pe site-ul www.peloro.ro.

 

1. Returnarea produselor

În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 consumatorul/cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Prevederile OUG nr. 34/2014 se aplică în cazul achiziționării de produse de pe site-ul www.peloro.ro, utilizând tehnicile de comunicare la distanță cu livrare prin servicii de curierat rapid sau prin servicii poștale.


Condiții de returnare a produselor

  • - Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele deteriorate, rupte, care prezintă urme de modificări fizice, care prezintă urme de uzură sau folosire, lovituri, tăieturi, miros de parfum sau deodorant, zgârieturi, ciobituri, etc.
  • - De asemenea, nu se acceptă pentru returnare produse pătate, pe care se observă încercări e curățare cu diverse substanțe chimice, diluanți sau alte substanțe și soluții care deteriorează sau pătează pielea
  • - Pentru a putea fi acceptat la returnare produsul trebuie să fie trimis în ambalajul original, să aibă toate etichetele originale intacte așa cum au fost așezate de către producător
  • - Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă deteriorări ale ambalajului original sau care au lipite pe ambalajul original etichete, bandă adezivă, etc.
  • - Odată cu produsele vor fi transmise și documentele care au însoțit produsele, fără acestea nefiind acceptat returu
  • - Împreună cu produsul se va transmite Formularul de retur completat în original de către cumpărător. Formularul de retut se găsește pe site-ul vânzătorului sau poate fi solicitat prin email
  • - Este responsabilitatea clientului să ambaleze produsele astfel încât să nu fie deteriorate in cursul transportului.

 

Procedura returnare produse:

  • - Se transmite un email la office@peloro.ro (cu subiectul “Returnare produse”) in care se ataseaza Formularul de retur. (se descarca de aici)
  • - Vânzătorul va transmite cumpărătorului un email prin care se va accepta efectuarea returului
  • - Dupa ce se primește acceptul de retur pe email se va putea transmite coletul la adresa indicată în email
  • - După primirea produselor returnate și verificarea stării lor se va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 de zile de la data recepției produselor.
  • - Suma înapoiată nu va include cheltuielile de transport tur/retur, cheltuieli care sunt suportate de client.
  • - Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită in 14 zile din momentul efectuării returului, prin cont bancar (notați contul IBAN în spațiul corespunzător, pe documentul de restituire) sau prin mandat poștal (adresa de expediere trebuie sa corespundă cu cea din buletinul dumneavoastră).
  • - NU SE ACCEPTĂ COLETELE RETUR CU PLATA RAMBURS. Cheltuielile cu transportul tur/retur sunt suportate în totalitate de către cumpărător (excepție făcând doar cazurile în care vânzătorul are anumite oferte speciale care sunt specificate)


2. Modalități de plată

  • Plata ramburs: Plata cu numerar se face în lei, la livrare sau la ridicarea produselor. Livrarea produselor se face de către agenții societății Fan Courier Express. Plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.
  • Plata online cu card bancar prin EuPlatesc

- Daca ați ales metoda de plată " Online prin card bancar " este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.

 - Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro)

se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard

  • Plata prin transfer bancar: după achiziționarea produselor de la magazinul online www.peloro.ro, clientul va primi prin email factura aferentă. Contravaloarea acestei facturi va fi plătită prin transfer bancar/ordin de plată în contul vânzătorului. Livrarea marfurilor se face dupa confirmarea plății de către bancă.

3. Renunțare la o comandă deja efectuată

Renunțarea la cumparare este valabilă doar persoanelor fizice.

Returnarea se poate face doar o singură dată pentru un produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.U.G. nr. 174/2008 publicată în MOF nr. 795 din 27/11/2008. În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțarii la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către cumpărător.

Anularea unei comenzi se face prin e-mail la office@peloro.ro (la subiect se va trece “Renuntare comanda”)în cel mai scurt timp posibil.

Dacă produsele au fost preluate de transportator se va urma procedura așa cum este descrisă la capitolul Procedură returnare produse.

Dacă produsele nu au fost preluate de transportator anularea comenzii de va face de către vânzător fără niciun cost suplimentar pentru cumpărător.

Dacă se constată că, fără a anunța în prealabil, cumpărătorul refuză primirea comenzii, vânzătorul va face toate diligențele necesare recuperării costului de transport tur/retur.

 

4. Garanția produselor

www.peloro.ro oferă o garanție de 30 de zile produselor comercializate în conformitate cu Ordonanța 21/1992 și Legea 449/2003. Perioada de garanție începe de la data cumpărării produsului și este certificată de factura emisă pentru produsele achiziționate.

Garanția va fi asigurată prin următoarele modalități:

  • - repararea produselor achiziționate.
  • - în cazul în care prdusele nu pot fi reparate, acestea se pot înlocui.
  • - returnarea contravalorii produselor.

Garanția nu se aplică pentru următoarele situații:

  • - repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate de către vânzător.
  • - decolorarea produsului ca urmare a expunerii la soare, ploaie, ninsoare sau la alte surse de căldură sau umiditate.
  • - decolorarea produsului ca urmare a contactului cu substanțe chimice, parfum, creme, deodorante etc.
  • - întreținerea necorespunzătoare (curățare, depozitare, șocuri mecanice, transportare, manipulare).
  • - uzura morală și uzura fizică naturală a produselor.

Următoarele cazuri nu se consideră defecte și nu fac obiectul garanției:

  • - mici imperfecțiuni și neregularități ale părților și componentelor care sunt realizate manual.
  • - carcateristici și neregularități ale pielii naturale: diferențe de culoare, nervuri, semne specifice. Acestea demonstrează faptul că pieile folosite sunt de - calitate și naturale .
  • - decolorarea produselor din piele datorată vopsirii cu tanin vegetal. La primele purtări pot să apară urme de decolorare iar vopseaua se poat transfera pe haine pe porțiuni restrânse.
  • - pieile care au fost tăbăcite, lustruite și ceruite manual - pielea se uzează în mod natural și va avea o patină unică, patină formată în timp.

5. Instrucțiuni de utilizare și întreținere pentru curele, genți, poșete și plicuri

  • - Gențile și plicurile vândute de către SC Dimars Invest SRL sunt destinate exclusiv ca accesorii și nu pot fi folosite ca bagaje de voiaj. Greutatea maximă admisă pentru plicuri este de 350 gr, pentru poșete este 1,5 kg iar pentru genți de 3 kg..
  • - Produsele trebuie ferite de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acțiuni fizice care îl pot deteriora.
  • - Curatarea produselor din piele naturala nu se face cu detergenti, inalbitori sau alte substante chimice.
  • - In cazul in care produsele intra in contact cu apa, acestea se sterg cu o carpa moale si se lasa sa se usuce la temperatura camerei. Este interzis contactul cu orice sursa de caldura.
  • - Produsele din piele naturala nu se folosesc in conditii de umiditate, ploaie sau temperaturi extreme.

 6. Mărimile produselor

Toate produsele comercializate pe www.peloro.ro au etichetele de mărime din țara de origine. Datorită faptului că produsele sunt importate de import, mărimile produselor sunt diferite și nu corespund în toate cazurile cu mărimile românești.

Vă rugăm ca la alegerea măsurii produselor consultați corespondența cu mărimile românești.

 

7. Declinarea responsabilității

În conformitate cu legislația românească în vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate în ceea ce privește:

  • - întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/poștei sau din alte motive.
  • - deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina transportatorului.
  • - informatiile eronate furnizate de cumpărător.
  • - posibilitatea de a contacta viruși prin accesarea site-ului sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promoțional.
  • - neplăcerile create de întreruperea accesului pe site datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • - conținutul sau natura site-urilor prin link-urile cărora un client ajunge pe site.

 

8. Copyright

www.peloro.ro împreună cu toate informațiile și întreg conținutul site-ului sunt proprietate a companiei S.C. Dimars Invest S.R.L. 

Folosirea sub orice formă și în orice scop a materialelor publicate pe site, fără acordul S.C. Dimars Invest S.R.L. se pedepsește conform legilor românești în vigoare.

 

9. Litigii

Orice litigiu care apare între vânzător și cumpărător va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit rezolvarea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din România.

 

10. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, sexul, data si locul nasterii, datele din actele de stare civila, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, profesie, loc de munca, date de geolocalizare/date de trafic.

Prin crearea contului si, implicit completarea datelor in formularul de creare cont, clientul declara ca accepta expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie colectate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre Vanzator pentru activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing (inclusiv campanii promotionale organizate de catre Vanzator), de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului.

Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe peloro.ro, va primi comunicari comerciale din partea peloro.ro doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.

Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale, peloro.ro va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, peloro.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.

Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe peloro.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.

Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a peloro.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre peloro.ro, pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.

Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul SC Dimars Invest SRL

Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.

In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre peloro.ro si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.

peloro.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe peloro.ro pentru niciun fel de prejudiciu.

Not keeping data: Datele cardului de plata al Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre www.peloro.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure: 3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzarilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

DREPTUL DE INFORMARE

(1) La cerere, atunci cand legea nu interzice, Dimars Invest SRL va comunica informaţii referitoare la: categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrează, sursele de la care au fost colectate datele cu caracter personal, scopurile prelucrării, precum şi dacă, respectiv unui terţ i-au fost dezvăluite aceste date.

(2) În cazul în care dezvaluirea datelor este impusa de lege (de exemplu, în vederea executării unei hotărâri judecătoreşti), Dimars Invest SRL se va asigura ca terţul care solicita dezvaluirea acţionează în conformitate cu dispoziţiile legale incidente, iar cererea priveşte numai datele cu caracter personal neexcesive prin raportare la scopul prelucrării. Persoana vizata va fi informată în legatura cu dezvaluirea, numai dacă legea permite. 

 

 DREPTUL DE ACCES

(1) Pesoanele vizate au dreptul să se informeze cu privire la datele personale proprii deţinute de Dimars Invest SRL, utilizând în acest scop diverse căi comunicare (email office@peloro.ro, cerere scrisă)

(2) O persoană vizată nu are dreptul de a accesa datele cu caracter personal ale altei persoane vizate. 

 

DREPTUL DE INTERVENŢIE

(1) Persoanele vizate au dreptul de a solicita verificarea exactităţii şi a caracterului complet al datelor cu caracter personal care le privesc, precum şi de a solicita rectificarea datelor inexacte sau incomplete, prin formularea unor contestaţii.

(2) Dimars Invest SRL va păstra o evidenţă a contestaţiilor privind caracterul exact sau complet al datelor, precum şi o evidenţă a datelor transferate către alţi operatori. Evidenţele vor conţine datele care au fost rectificate şi datele care au fost transferate.

(3) Actualizarea bazelor de date se face prin intermediul informaţiilor transmise de persoanele vizate, precum şi prin informaţiile furnizate de orice sursă externă autorizata de lege.

 

DREPTUL DE OPOZIŢIE

(1)Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca date care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare.

În caz de opoziţie justificată prelucrarea nu mai poate viza datele în cauză.

(2) Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau să fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop.

(3) În vederea exercitării drepturilor prevăzute la alin. (1) şi (2) persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi şi de poştă electronică, sau printr-un serviciu de corespondenţă care să asigure că predarea i se va face numai personal.

(4) Operatorul este obligat să comunice persoanei vizate măsurile luate în temeiul alin. (1) sau (2), precum şi, dacă este cazul, numele terţului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opţiuni a solicitantului exprimate potrivit alin. (3).

 

SOLUŢIONAREA PLANGERILOR

(1) Dimars Invest SRL este obligată să rezolve plângerile şi orice alte cereri legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, în termenele şi condiţiile prevăzute de lege.

11. Proprietate

 www.peloro.ro este proprietatea S.C. Dimars Invest S.R.L.

  • Sediu social: Alba Iulia, str. Lupșa, nr. 35, jud. Alba
  • Email: office@peloro.ro
  • Reg. Com: J1/109/2015
  • Cod fiscal: RO 34072982
  • Tel: 0748299224