TERMENI ȘI CONDIȚII

Introducere

Folosirea, vizitarea și cumpărarea produselor de pe site-ul www.peloro.ro, implică acceptarea în totalitate a termenilor și condițiilor sub care sunt furnizate aceste servicii. Termenii și condițiile acestor servicii pot fi schimbate în orice moment de către vânzător, fără notificarea prealabilă a utilizatorului cu respectarea legislației în vigoare. Termenii și condițiile vor fi publicați permanent pe site-ul www.peloro.ro.

 

1. Returnarea produselor

În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014 consumatorul/cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Prevederile OUG nr. 34/2014 se aplică în cazul achiziționării de produse de pe site-ul www.peloro.ro, utilizând tehnicile de comunicare la distanță cu livrare prin servicii de curierat rapid sau prin servicii poștale.


Condiții de returnare a produselor

  • Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele deteriorate, rupte, care prezintă urme de modificări fizice, care prezintă urme de uzură sau folosire, lovituri, tăieturi, miros de parfum sau deodorant, zgârieturi, ciobituri, etc.
  • Pentru a putea fi acceptat la returnare produsul trebuie să fie trimis în ambalajul original, să aibă toate etichetele originale intacte așa cum au fost așezate de către producător
  • Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă deteriorări ale ambalajului original sau care au lipite pe ambalajul original etichete, bandă adezivă, etc.
  • Odată cu produsele vor fi transmise și documentele care au însoțit produsele, fără acestea nefiind acceptat returul
  • Este responsabilitatea clientului să ambaleze produsele astfel încât să nu fie deteriorate in cursul transportului.

 

Procedura returnare produse:

  • Se transmite un email la office@peloro.ro (cu subiectul “Returnare produse”)in care se ataseaza Formularul de retur. (se descarca de aici)
  • Vânzătorul va transmite cumpărătorului un email prin care se va accepta efectuarea returului
  • Dupa ce se primește acceptul de retur pe email se va putea transmite coletul la adresa indicată în email
  • După primirea produselor returnate și verificarea stării lor se va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 de zile de la data recepției produselor.
  • Suma înapoiată nu va include cheltuielile de transport tur/retur, cheltuieli care sunt suportate de client.
  • Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită in 14 zile din momentul efectuării returului, prin cont bancar (notați contul IBAN în spațiul corespunzător, pe documentul de restituire) sau prin mandat poștal (adresa de expediere trebuie sa corespundă cu cea din buletinul dumneavoastră).
  • NU SE ACCEPTĂ COLETELE RETUR CU PLATA RAMBURS. Cheltuielile cu transportul tur/retur sunt suportate în totalitate de către cumpărător (excepție făcând doar cazurile în care vânzătorul are anumite oferte speciale care sunt specificate)


2. Modalități de plată

  • Plata ramburs: Plata cu numerar se face în lei, la livrare sau la ridicarea produselor. Livrarea produselor se face de către agenții societății Fan Courier Express. Plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.
  • Plata online cu card bancar prin EuPlatesc

- Daca ați ales metoda de plată " Online prin card bancar " este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.

 - Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro)

se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard

  • Plata prin transfer bancar: după achiziționarea produselor de la magazinul online www.peloro.ro, clientul va primi prin email factura aferentă. Contravaloarea acestei facturi va fi plătită prin transfer bancar/ordin de plată în contul vânzătorului. Livrarea marfurilor se face dupa confirmarea plății de către bancă.

3. Renunțare la o comandă deja efectuată

Renunțarea la cumparare este valabilă doar persoanelor fizice.

Returnarea se poate face doar o singură dată pentru un produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.U.G. nr. 174/2008 publicată în MOF nr. 795 din 27/11/2008. În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțarii la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către cumpărător.

Anularea unei comenzi se face prin e-mail la office@peloro.ro (la subiect se va trece “Renuntare comanda”)în cel mai scurt timp posibil.

Dacă produsele au fost preluate de transportator se va urma procedura așa cum este descrisă la capitolul Procedură returnare produse.

Dacă produsele nu au fost preluate de transportator anularea comenzii de va face de către vânzător fără niciun cost suplimentar pentru cumpărător.

Dacă se constată că, fără a anunța în prealabil, cumpărătorul refuză primirea comenzii, vânzătorul va face toate diligențele necesare recuperării costului de transport tur/retur.

 

4. Garanția produselor

www.peloro.ro oferă o garanție de 30 de zile produselor comercializate în conformitate cu Ordonanța 21/1992 și Legea 449/2003.

 

5. Mărimile produselor

Toate produsele comercializate pe www.peloro.ro au etichetele de mărime din țara de origine. Datorită faptului că produsele sunt importate de import, mărimile produselor sunt diferite și nu corespund în toate cazurile cu mărimile românești.

Vă rugăm ca la alegerea măsurii produselor consultați corespondența cu mărimile românești.

 

6. Declinarea responsabilității

În conformitate cu legislația românească în vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate în ceea ce privește:

  • întârzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/poștei sau din alte motive.
  • deteriorările, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina transportatorului.
  • informatiile eronate furnizate de cumpărător.
  • posibilitatea de a contacta viruși prin accesarea site-ului sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promoțional.
  • neplăcerile create de întreruperea accesului pe site datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • conținutul sau natura site-urilor prin link-urile cărora un client ajunge pe site.

 

7. Copyright

www.peloro.ro împreună cu toate informațiile și întreg conținutul site-ului sunt proprietate a companiei S.C. Dimars Invest S.R.L. 

Folosirea sub orice formă și în orice scop a materialelor publicate pe site, fără acordul S.C. Dimars Invest S.R.L. se pedepsește conform legilor românești în vigoare.

 

8. Litigii

Orice litigiu care apare între vânzător și cumpărător va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit rezolvarea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din România.

 

9. Proprietate

 www.peloro.ro este proprietatea S.C. Dimars Invest S.R.L.

  • Sediu social: Alba Iulia, str. Lupșa, nr. 35, jud. Alba
  • Email: office@peloro.ro
  • Reg. Com: J1/109/2015
  • Cod fiscal: RO 34072982
  • Tel: 0748299224